عشق من: MARYAM
من، خدا را دارم.
                                               من، خدا را دارم.


خندم می گیرد از تقلایت ای دنیا که چگونه در پی آنی که زمینم بزنی.

ای دنیای پر از سراب این را بدان:

اگر تمام غم هایت را بر دلم فرو ریزی، هرگز در مقابلت کمر خم نخواهم کرد.

اگر تمام دردها و رنج هایت را بر سرم آوری، هرگز در مقابلت زانو نمی زنم.

اگر تمام سختی ها را زمینه راهم کنی، هرگز زندگی را در مقابلت نمی بازم.
اصلا
 هر چه خواهی کن، هر چه خواهی باش...

ولی همیشه این را بدان


 من، خدا را دارم.





آنچه نباید وابستگی نشاید،

هیچ كس لایق وابستگی نیست جز او ...

 و اگر به غیر او وابسته شدیم مجازاتش جهنم" جدائیست "

چرا كه خود را از برای ما نمی خواهد كس، ما را همه از برای خود میخواهند.

فقط اوست كه ما را برای خودمان می خواهد ..


 با او باید همواره آشتی بود و در قهر و آشتی همواره او را دوست

 داشت ودر قهرو آشتی از او جدا نشد.



         کسی را تحقیر مکن،               شاید محبوب خدا باشد؛

دلی را نشکن، شاید خانه خدا باشد؛

از کمکی دریغ مکن، شاید کلید بهشت باشد؛

سر نماز اول وقت حاضر شو، شاید آخرین دیدارت با خدا در زمین باشد...




نمای داخلی ساختمان AIDA جایگزین مناسب :بجای گچ ؛ رنگ ؛ کاغذدیواری صد در صد قابل شستشو سه سال ضمانت کتبی تلفن:09138654643

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: